
Proglašeni dobitnici nagrada na 9. No Limit Sarajevo Advertising Festivalu
FILM ZLATO – Ultra je beton za tvoj telefon – prvi video spot u BiH rađen AI alatimaAgencija: Fabrika, Klijent: BH Telecom SREBRO – Naše

Proglašeni dobitnici nagrada na 8. No Limit Sarajevo Advertising Festivalu
NAGRADE NO LIMIT BH Advertising festivala: Vanjsko ili Out of Home oglašavanje: Zlato: WOW Agency Banja Luka za rad Om Caffes – BUS STOPSrebro:

Proglašeni dobitnici nagrada na 7. No Limit Sarajevo Advertising Festivalu
A FILM A01 Produkcija ZLATO: agencija: Fabrika, rad: Dubioza Kolektiv feat. Robby Megabyte – Take my Job Away, klijent: Dubioza kolektiv SREBRO: agencija: Fabrika za najavnu špicu za treću

Proglašeni dobitnici nagrada na 6. No Limit Sarajevo Advertising Festivalu
Sinoćnjom premijerom dugometražnog dokumentarnog filma No limit i dodjelom nagrada najboljim kreativnim komunikacijskim rješenjima iz Bosne i Hercegovine završen je šesti No Limit SAF.

Addiko Bank – banka partner No Limit Sarajevo Advertising Festivala
Nakon pauze od deset godina, bosanskohercegovački festival kreativnosti u oglašavanju vraća se u punom sjaju, uz partnersku podršku Addiko banke.

Otvorene prijave za No Limit Sarajevo Advertising Festival
Nakon devet godina No Limit Sarajevo Advertising Festival se vraća u život! I pored sveopće krize kroz koju industrija oglašavanja u Bosni i Hercegovini prolazi (stalno smanjenje budžeta), kreativnost agencija je još uvijek prepoznatljiva.
Klix.ba: Dodjelom nagrada završen No Limit Sarajevo Advertising festival
Premijerom dugometražnog dokumentarnog filma “No limit” i svečanom dodjelom nagrada najboljim agencijama i oglašivačima iz BiH u sarajevskom BIS-u (Brew Imperial Society) je sinoć okončano još jedno izdanje No Limit Sarajevo Advertising Festivala.
Priznanja / Grand prix nagrada BH Telecomu na No Limit Sarajevo Advertising Festivalu
Kampanja „Moje Sarajevo. Moja priča“ BH Telecoma kreirana u saradnji sa agencijom Fabrika osvojila je zlato u kategoriji za najbolju integrisanu kampanju, te posebnu grand prix nagradu ovogodišnjeg No Limit Sarajevo Advertising Festivala.
Priznanja / No Limit Sarajevo Advertising festival: Nagrađeni najbolji bh. kreativci
Premijerom dugometražnog dokumentarnog filma „No limit“ i svečanom dodjelom nagrada najboljim agencijama i oglašivačima iz Bosne i Hercegovine u sarajevskom BIS-u (Brew Imperial Society) okončano je još jedno izdanje No Limit Sarajevo Advertising Festivala.
McCann Sarajevo Agencija godine na No Limit Adevertising festivalu
McCann Sarajevo proglašen je za Agenciju godine na No Limit Sarajevo Advertising Festivalu, jedinom nacionalnom takmičenju u kreativnosti u organizaciji Media Marketinga na kojem su se, sa svojim kreativnim idejama i radovima, takmičile agencije i oglašivači iz Bosne i Hercegovine.
Grand prix nagrada BH Telecomu na ovogodišnjem No Limit Sarajevo Advertising Festivalu
No Limit Sarajevo Advertising Festival je nacionalno takmičenje u kreativnosti na kojem učestvuju agencije i oglašivači iz Bosne i Hercegovine sa svojim kreativnim idejama i radovima Premijerom dugometražnog dokumentarnog filma „No limit“ i svečanom dodjelom nagrada.
Sedam nagrada za AQUARIUS na NO LIMIT festivalu
Jedinstveni projekti i originalne ideje doveli su full service marketinšku agenciju „Aquarius“ iz Banjaluke do čak sedam nagrada na No Limit Sarajevo Advertising Festivalu, koji je nakon desetogodišnje pauze organizovao Media Marketing. Zlatno priznanje „Aquarius“ je dobio u kategoriji „Video“ za reklamni spot „Farmofit domaćin“, izrađen za potrebe Fabrike stočne hrane „Farmofit“ iz Gradiške.
Završen No Limit Sarajevo Advertising festival: Nagrade za najbolje bh. kreativce
Premijerom dugometražnog dokumentarnog filma „No limit“ i svečanom dodjelom nagrada najboljim agencijama i oglašivačima iz Bosne i Hercegovine u sarajevskom BIS-u (Brew Imperial Society) je u četvrtak, 16. siječnja 2020. godine, okončano još jedno izdanje No Limit Sarajevo Advertising Festivala.
Završen No Limit Sarajevo Advertising festival: Nagrade za najbolje bh. kreativce
Bronzane, srebrene i zlatne nagrade za kreativnost dodijeljene su u deset kategorija i više od 15 podkategorija. Najveći broj nagrada, ukupno 11, osvojila je agencija McCann Sarajevo koja je, između ostalog, proglašena agencijom godine.
Završen No Limit Sarajevo Advertising festival: Nagrade za najbolje bh. kreativce
Oglašivač godine prestižna je titula koju je The Coca-Cola Company osvojila na No Limit Sarajevo Advertising Festivalu, jedinom nacionalnom takmičenju u kreativnosti u BiH, koji je nakon deset godina pauze ponovno donio vedrinu svijetu advertajzinga u našoj zemlji.